
Uitdagende strategie-, marketing-, communicatie-, en content projecten
De vakantie zit er weer op. Het was heerlijk om de batterij weer helemaal op te laden. En dat was niet moeilijk, want ik ben bezig met een aantal hele leuke projecten. Heel divers, maar wat ze gemeen hebben is dat het allemaal opdrachten zijn die te maken hebben met strategie, marketing, communicatie en content.
De komende vier maanden werk ik in Den Haag als communicatiestrateeg aan een mooi project. Ik zou daar graag van alles over vertellen, maar helaas kan ik dat pas doen als de klus erop zit.
Later meer dus daarover. Een vraag die ik veel krijg en die ik wel kan beantwoorden is wat ik nu na de verkoop van mijn bedrijf precies ga doen.
Ik voel heel erg de behoefte om me te verbreden. Niet alleen content produceren, maar ook nadenken over de juiste strategie, het maken van marketingplannen, de communicatiestrategie bepalen. En daar dan de juiste content bij maken.
Gelukkig is dat exact wat ik nu doe. En wat krijg ik daar een energie van. De mooiste herinneringen op werkgebied waren ook projecten waar strategie, marketing, communicatie en content samenkwamen. Zo denk ik terug aan het project ‘Minister van Gehandicaptenzaken‘. Een campagne waarbij ik Rick Brink mocht helpen om het televisieprogramma te winnen. Dat dat lukte gaf een enorme kick. Een krachtige combinatie van doordachte boodschappen en “out of the box” denken.
Vlak voor de vakantie heb ik naast wat radiopresentaties voor RTV Oost een mooi project mogen voltooien voor Bos Bedden. Ik maakte een video over de Ergosleep boxspring. Een product met een uniek verhaal. Een bed dat zich aanpast aan elk individu, omdat we allemaal verschillend zijn en verschillende behoeften hebben. De uitdaging was om niet alleen het product te tonen, maar het gevoel en de ervaring over te brengen. En dat is mooi gelukt.
De komende maanden ben ik dus veel in Den Haag. Tegelijk ga ik bezig met het bouwen van een nieuwe merkstrategie en ben ik met een heel bijzonder project bezig voor een zorgorganisatie. Ik zit niet stil dus. Wil je ook samenwerken? Of gewoon een kop koffie drinken om te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen? Neem gerust contact op.